Few days to gooooo - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Annemieke Hartog - WaarBenJij.nu Few days to gooooo - Reisverslag uit Bennekom, Nederland van Annemieke Hartog - WaarBenJij.nu

Few days to gooooo

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

08 Oktober 2013 | Nederland, Bennekom

Het begint nu toch wel ect dichtbij te komen; inpaklijstjes worden gemaakt, laatste inkopen worden gedaan en het ergste van alles: afscheid wordt genomen. Bij het laatste wordt er vaak gevraagd of er nog iets als een blog wordt bijgehouden, dus dan zit er niks anders op dan een punt op het to-do lijstje toe te voegen. Hier istie dan.

Het duurt nog maar een paar dagen, sterker nog; over een week zit ik aan de andere kant van onze aardbol. Mensen die graag de details willen weten: we vliegen maandag 14 oktober om 22u. Het is een reis van zo'n 17 uur, met een tussenstop in Abi Dahbi van 7 uur.

Als alles goed mag gaan, dan komen we uiteindelijk aan bij het ziekenhuis 'Tansen Mission Hospital' (http://www.tansenhospital.org.np/). Hier ga ik de komende vier maanden stagelopen als verpleegkundige, samen met met Ellen, Marina en Joline.

Er zal hier met enige regelmaat een berichtje verschijnen als het internet het toelaat, dus als je het leuk vindt dan kan je hier een beetje mijn leven in Nepal volgen!

Groetjes,
Annemieke

• 08 Oktober 2013 - 23:33

Leanne:

Wat leuk! Spannend wordt het nu hè? :)

• 09 Oktober 2013 - 11:29

Hester:

Tof Miek! Gaaf ook, die site van het ziekenhuis: "We serve, Jesus heals!" Gelukkig zie ik je nog wel nkeer voor je gaat. :)

• 09 Oktober 2013 - 19:53

Heidi:

Miek! Gaaf hoor, ben erg benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben! Heel toevallig deze week nog op school? Succes in ieder geval met de laatste voorbereidingen!

• 13 Oktober 2013 - 09:52

Aline:

Heel veel plezier in Nepal en succes met je stage in het ziekenhuis! Hopelijk heb je een mooie tijd daar. x

• 13 Oktober 2013 - 19:26

Lenny Van Antwerpen:

Veel succes met je stage. Geniet van je nieuwe ervaringen.